D2LoD Módy
cara01.gif
Hlavní stránka
Úvod
Informace o hotových módech
Linky
Fórum
Guest Book

button04.jpg(6 kb)
*.txt
*.dll
*.DC6
button09.jpg(8 kb) Referenční tabulky cara01.gif
cara05.gif(25 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
cara02.gif(8 kb)

DC6

-Návody ohledně práce se statickými obrázky/animacemi v Diablu (formát dc6).

1.


1) Konverze a úprava nové grafiky věcí

Náročnost: střední
Verze: 1.08/1.09/1.10
Autor: Joel Falcou

Běhěm modování diabla určitě budete mít jednou pocit, že chcete dát hře nový vzhled, nádech.. Vzhledem k tomu, že se dá stáhnout velké množství nejrůznějších obrázků věcí, které se perfektně hodí do Diabla, je tu krátký tutoriál, jak změnit obrázek obyčejného leather armoru na Priestiss Cleavage ze hry Planescape Torment.

  Nejprve prográmky: kromě AFJ Sheetu (který tady ale použijeme jenom naprosto minimálně) potřebujeme hlavně obrázkový editor zvládající základní formáty - BMP, JPG a především PCX. MS Kreslení se tváří, že by mohlo stačit, ale nemohlo smich03.gif(176 b). Lepší bude stáhnout si trial verzi Paint Shopu Pro na stránce firmy JASC. Ještě také potřebujeme prográmek na konverzi do obrázkového formátu používaného hrou, dc6 - DC6 Creator.

  Zde si stáhněte rar, ve kterém máte základní a neupravený priestess cleavage (+ mezi-verze).


psp01.jpg(151 kb)


  Otevřete Original.bmp v PSP. Jak vidíte, pozadí je trošku zelené a některé stíny nevypadají zrovna ok. Použijte nástroj Magic Wand k vyplnění pozadí černou barvou.

  Otevřete paletu custom.pal (Image > Palette > Load Palette (Shift + O) > Edit Paths > Browse > cesta k paletě > OK > Load, přičemž musí být zakšrtnuto Nearest Color Matching).

  Napravo klikněte na barevný box. Otevře se obrazovka s barvami této barevné palety, kterou používá D2 (pokud jste custom.pal skutečně nahráli). Vyberte barvu s indexem "0". Měla by to být hodně svetlá modrá (to je záměr). Hra používá barvu s indexem 0 k vygenerování průhlednosti, takže je na vás jestli taková barva bude světle modrá nebo zelená.. ta modrá je ale nejlepší, protože se na obrázcích věcí skoro nevyskytuje (kdybyste si barvu s I0 dali černou, tak by veškerá černá byla nahrazena průhledností vykricnik.gif(236 b).

  Vyberte Flood fill a vyplňte všechno pozadí s vaší indexovou barvou. Když pozadí nějak splývá se samotným obrázkem, zkuste použít Color Replacer ke změně celého původního pozadí. Mělo by vám to vypadat nějak takhle:

thum-psp02.jpg(8 kb)



  Všechna inventářová grafika v D2 dodržuje jasný vzor velikosti. Jak výška, tak šířka jsou vždy násobkem 28 pixelů. Je to proto, že jeden čtvereřek v inventáří má rozměry 28x28, takže jedidně tak tam bude obrázek přesně pasovat.

  Naše cleavage má rozměry 34x63. To se nejvíce blíží k 56x84 (2x3 čtverce).

  Vytvořte nový obrázek (Ctrl+N). Rozměry dejte 56 šířka 84 výška (v pixelech) a kvalitu na 256 barev (ano, D2 skutečně má pouze 256 barev). Máte teď dva obrázky: jeden prázdný a druhý cleavage.


  Klikněte do prázdného obrázku a načtěte custom paletu (Shift+O). V obrázku cleavage Ctrl+A pro vybrání celého obrázku, a pak si jej zkopírujte do schránky (Ctrl+C). Vložte do prázdného obrázku (Ctrl+E). Upravte pozici cleavage v prázdném obrázku a až budete spokojeni, zmáčkněte Ctrl+D.

thum-psp03.jpg(11 kb)

Konverze do DC6

Otevřete si DC6 Creator. Dejte nový obrázek (New) a v záložce Image "Import". Jak vidíte, dc6c podporuje rovnou 5 formátů (BMP, JPG, PCX, TIF a GIF). Pro nás je ale nejlepší pcx.
  Vyberte svůj obrázek a klikněte OK, teď vybereme paletu. Tady nemáme custom, asi nejlepší se mi zdá buď "Sky" nebo "Units" (rozhodně ne Static). Pak už jen Save a uložte jako invclvg.dc6.


Obrázek nahrajte do D2 složky data/global/items/. V AFJ Sheetu si otevřete Armor.zxt a běžte na řádek Quilted Armor. V "invfile" změňte invqlt na "invclvg". Armor.txt uložte do data/global/excel a zapněte D2 v -D-T. Navštivte Charsi na normal a koukněte se po quilted armor smich05.gif(185 b).


g-thum-new_torso.jpg(29 kb)