D2LoD Módy
cara01.gif
Hlavní stránka
Úvod
Informace o hotových módech
Linky
Fórum
Guest Book
cara01.gif
button04.jpg(6 kb)
*.txt
*.dll
*.DC6
button09.jpg(8 kb) Referenční tabulky cara01.gif
cara05.gif(25 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)
planet01.gif(27 kb) button-wz.jpg(5 kb)

Módy


Bloodwars, Inc.

Autor(-ři): Darque & Onyx
Verze: LOD 1.10
Poslední verze módu: -
Web

Tenhle mod vypadá opravdu nadějně, co nadějne.. přímo fantasticky pirat.gif(146 b), bohužel ale ještě nebyl dokončen a není jisté, jestli někdy vůbec bude (ale na stránkách pčece jen asi tak 1x měsíčně nějaká aktualizace je, tak uvidíme). Jako určitá záruka kvality je také to, že autorem je dvojice modmakerů Darque a Onyx, kteří už mají za sebou módy Back to Hellfire a The Hordes of Chaos. Informací je na jejich webu opravdu dost málo, ale zato je tam několik super screenů. Ještě před nimi tady jsou features (víc nikde není):

Městská prostředí, skládající se z 5 hlavních měst
Noví nepřátelé, jako kruté gangy, divoká městská zvířata a bandité
Moderní a futuristické ubraně a věci včetně mnoha zbraní
Postavy: Mercenary (žoldák), Street Walker (pouliční chodec), Thief (zloděj), Rigger (dělník), Drunk (opilec), Fortune Teller (pokladník) a Ronin (?)
Moderní příběh a nové questy






Zy-El

Autor: Kato
Verze: 1.09b/d
Poslední verze módu: 3.8A
Web

Seznam "featuresek" módu je ZDE, je to už staré asi rok a půl, ale víceméně to platí..

Zy-El už je taková klasika všech módů.. 1. verze vyšla už někdy v září 2002 a hned to byla bomba.. Pamatuju se, jak sem našel více jak 2 roky starý post Kata na PK, jak se diví, že už někdo dosáhl clvl 200 mrgreen.gif(150 b). Já jsem těch módů doopravdy zas tak moc nezkoušel, ale i když se našlo několik, které mě dost bavily, zy-el je nejspíš stále nepřekonaný. Ze začátku překvapí hlavně tuhostí nepřátel, a tím, že nemáte žádné věci. Stačí ale použít ty scrolly co u sebe máte, a hned je alespoň na tu nejzákladnější výbavičku.. Prokousávání 1. aktem je opravdu dost těžké, ale jakmile složíte pár posterů a začnete mít trochu víc penízků, tak si můžete pořizovat stále lepší a lepší výbavu a už to tak hrozné není. Ale především tu jde nakonec o speciální ("insane") lokace, kde můžou zkušenější hráči hromadit expy a peníze, které v zy-elu opravdu rulezz. Pomocí kostky si můžete nacraftit skoro jakékoliv vlastnosti na crf věci, a nakonec i ty nejšíleněkší lokace probíjíte celkem dobře.

  Asi hlavní výhodou (pro někoho možná trochu otravou) je množství receptů (Katův CubeMain.txt má prý asi 200K řádek), kromě vylepšování crf věcí jsou tu např. recepty na změnšování unikátů do thumbnailů, redukční recepty (pro odstranění zbytečných atributů, které jen přidávají řádky na věci), všelijaké rerolové recepty a další.
  Jsou tu samozřejmě i nová monstra (třeba Darth Vader ze Star Wars), ale bohužel, ve verzi 1.09 není možné monstra přímo přidávat, ale jen měnit ta stará, takže taky ubylo pár starých. Vyloženě nových věcí moc není (třeba hvězdy pro assku nebo boxery pro barbíky), ale to ani tak nevadí. Unikátů je naproti tomu dost.. (asi 3 000)

  Mohlo by se zdát, že po čase mod začne být hodně stereotypní, ale z nějakého důvodu to tak není. Baalruny ve vanila LOD vás možná začnou za chvíli nudit, ale věřte, že u insane runů to bude nějakou chvilku trvat.. Ale ne všechno je dobré. Hlavním problémem je podle mně nevyváženost postav, kde (teda ze začátku ne, ale s lepším equipem rozhodně) docela suverénně nejvýhodnější postavou ja amazonka. Může za to asi především hodně velké množství monster, tam, kde to ama vyčištěné multishotem za 0,5 sec, se chudák barb whirlwidnuje asi tak 2 minuty (proti act bossům je sice zase rychlejší, ale na ty se v zy-elu fakt nehraje). Jako další nevýhoda by mohly být omezení, např. že maximální damage je 85 000, za to ale Kato nemůže, to jsou prostě tvrdá omezení kódu Diabla, za které může blizzard. Kdo to mohl čekat, že bude mít někdo 80k dmg nebo 8M life, což je obojí v zy-elu dosažitelné smich01.gif(106 b).

  A nakonec pár screenů:

zyelth01.jpg(5 kb) zyelth03.jpg(4 kb) zyelth05.jpg(5 kb) zyelth06.jpg(5 kb) zyelth08.jpg(5 kb)

Tohle na vás může vybafnout, když něco uděláte špatně devil.gif(238 b):

zyelth07.jpg(5 kb)

Ukázka takového nosiče a pár věcí (nikoliv perfektních, ale užitečných..):



  Určitě se nezapomeňte podívat k Jackovi na vybavení jeho 5K HC paladina a také na výbornou sbírku Zy-El unikátů, kde je teď celkem 972 unikátů (celkově jich má mod asi 2500-3000)!



Eastern Sun

Autor: Perfect Cell
Verze: 1.10 (jsou ale i verze pro 1.09)
Poslední verze módu: 3.0
Web

  Eastern Sun, podobně jako Zy-El, patří k veteránům módů. První verze (pro LOD 1.09b) už taky vyšla před nějakým tím pátkem. Na 1. pohled si všimnete změny skillů a nových monster. Co se obtížnosti týče, je to bohužel udělané trochu stylem, který se mi moc nelíbí: při správném využívání všech výhod módu je normal snad ještě lehčí než dříve, ale rozdíl mezi normal a NM je hodně velký (naštve vás třeba to, že na NM funguje leech snad jen z 1/4!). Moje Pyre Javelin ama (asi na lvl 46) v pohodě zvládala normal baal runy, ale zombíci na NM už byli horší. Je tu ale několik nových věcí a kompletně nové runy. Špatné to rozhodně není, ostatně jinak by to nebylo tak úspěšné. Spíše se to asi bude líbit těm, co nechtějí až tak moc velkou změnu oproti původnímu LODu (i když to tak nejprve nevypadá, ale to dělá spousta modmakerů, aby hráče hned zaujali). A protože už vás ty kecy asi nezajímají, tak je tu krátký seznam změn a samozřejmě obrázky.







"BC Mod"

Autor: BadCop
Verze: 1.10
Poslední verze módu: --

  Překlad z tohoto topicu:


-max clvl na 50, ano, čtete sprváně.. (důvod později)
-méně dostupných skillů
-méně zbraní, ale více možností jak je vylepšit
-spousta craftících ingrediencí
-odejmout některé zabugované staty/skilly
-nový systém skillů, max slvl možná 100?
-spousta všelijakých oskillů a non-class skillů, líbí se vám myšlenka multishot cold sorcky?
-změna grafiky prostředí.. možná použiju 1024level plugin?
-vyváženost mezi norm/nm/hell
-masivní craftění; nápad: potřebujete vytvořit všechny věci přes to, co najdete
-lepší stabilita při hraní přes net, než má zy-el.. vyladěné animace, žádné crashe..
-různá ingame nápověda (informační scrolly) na nové recepty a vylepšovací módy
-žádné alfa/beta verze pluginů, musí být stabilní při mulťáku!
-musí být hratelné na HC! (tzn. pokud možno žádné one hit smrti, nebo prostě jen příliš těžké)

# - proč lvl cap na 50:
- ve výběru postavy se ukazuje clvl špatně, když je vyšší jak 256.
-co teprve lvl 99 bug.. když na realmu nezabijete baala do lvl 99 tak nebudete slayer dokud nepřekročíte 256
-nejvyšší možný level monster je jen 255! Když chcete, abyste pak vůbec dostávali expy, musí se měnit dll.. To s sebou ale přináší trochu podivný efekt toho, že pak můžete i na vysokých levelech dostávat slušné expy v lokacích, kde už je to pro vás velmi snadné
-při pouhých 50 levelech se můžeme více koncentrovat na některé zajímavé a vyvážené věci: skill deisgn, char design.. > porovnáno se zyelem - ama=multishot, sorc=hydra. Musí tu být více možností..
-obecně capy & reroly.. nepříjemné věci. Všichni znáte třeba dmg cap.. je nepříjemné hlídat si dmg pod 83k. V zy-elu si člověk musí uhlídat spoustu omezení..

#2 - tuny ingrediencí/masivní craft:
- no je to něco, na co jsou zyelláři zvyklí.. pamatujete craftění a stacking (hromadění)?
- tady chci ale něco jiného. Žádné shop&craft. Budete potřebovat shromažďovat věci ze zabitých potvor k nacraftění nových věcí nebo upgradu.
- měl jsem nápad na úplné odstranění zlata. Ale nevím, jak by to fungovalo, protože obchodníci by pak neměli žádný smysl ^^. Cesta, jakou by to fungovalo by byla:
pokud si nekdo pamatujete na pravá RPG jako ultima on-line, víte, že tam tolik nezáleželo na věcech, ale na skillech. O tohle se není snadné v diablu postarat, ale co bych chtěl, mát více komplexní systém vyrábění/craftění věcí k získání cennějších a cennějších věcí. Asi mít pořád to samé vybavení od lvl1 do 50 + jejich modifikace přes kostku. Ptáte se, co se sety, rare, unikáty..? Viděli jste někdy high end zyel postavu? Tak jste si asi všimli, že můžete mít úplně všechny věci vyrobené a zapomenout na předem dané unikáty.. ^^ takže to nebude takový problém.
Příklad?:
-Začínám na lvl1, crap armor > zabíjím v a1 a dosáhnu (někdy na 6.lvl) Andy, ale zkolektoval jsem všemožné nové vybavení, nějaké svitky.. k vylepšení mých věcí. Nevím, co s tím, ale mohl bych, kdybych znal základní recepty. Také více komplexnější recepty jako tento > 3x lístek + lahev s vodou = zelená rostlinka > 2x kosti z šamana + zelená rostlinka + zbraň > nová zbraň s 500 pois dmg.. chápete, komplexnější upgrade formulky.
-Mám rád cestu neustálého vylepšování vybavení, ale způsobem, jako je to v Zy-Elu, je to moc snadné.

Ještě jakési shrnutí:
Chtěl bych mod srovnatelný se zy-elem, se svým způsobem craftění, možná tunou runewordů, spoustou skillů k vyzkoušení, silnými monstry, masivní bossy ve speciálních oblastech.
Chtěl bych změny zmíněné výše, co je pro mě nejdůležitější > žádné capy, na které si furt dávat bacha! Daleko delší cestu vyrábění věcí, a bez bota ^^. Větší koncentrace na speciální třídy/skilly > ale vše vyvážené, jak jen to je možné.
Noví hráči by měli mít zábavu s high lvl chary.

# - ještě pár věcí:
-leech exp radius > aby šlo zase hezky leechovat na dálku, tohle se dá změnit (v 1.10 leechujete jen ze 2 obrazovek, jde to ale přes dll zvýšit až na FF, tedy 255)
-lepší zázemí pro modmakery ke změně skillů, monster, přidávání map, věcí
-spousty zkušeností použitelných ze starších módů
-stále pár bugů, možná se jim dá vyhnout s odejmutím nějakých skillů/monster



Pokud s čímkoliv nesouhlasíte, nebo chcete vědět více, nebo chcete poděkovat smich05.gif(185 b), pošlete e-mail, nebo mi vynadejte přímo na ICQ (číslo na hlavní stránce).